~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, July 31, 2009

Keratong :)

Nie jerk gambo yang aku ada untuk majlis keratong.. hehehehe.. yang lain aku tak ada... nak kena mintak ngan adik2 ipar aku tu pon kalau dia ada laaa.. hehehehhe.. kalau tak tunggu je laa gambo siap... :p.. gemok sgt aku masa gambo kat keter nie... huhuhuhu

6 comments:

S-a-B-r-I-n-A said...

tapi kan ira, gambar satu lagi nampak awak dah susut..

zureen @ mama said...

Beastlah gambar yg kat kereta tu..nampak sweet jer( idea yg bagus utk bergambar..)

Takdelah asyik bergambar atas katil (sbb disitulah kebykkan gambar kawen akak diambil dulu2..wakakaka.siapalah tukang ambik gambar tu ye?..)

DilOt said...

lg sorg mmg aku dh slmt..arini pun de 2 org lg...sob sob sob...

AIN-NAAZ said...

Kak Sab >> takde maknanya dah kecik.. makin gemok ajerk aku nie.. huhuhu

Kak Zureen >> photog ain kat keratong nie carlbella photog org bdr tun razak keratong gak.. :)

Dilot >> 2 org lagik?

DilOt said...

eh silap taipp..br ak perasan..haha..

"lg sorg membe aku dh slmt mendirikan rumah tangga..arini pun ade 2 org lg yg dh jadi puan...sob sob sob..."

AIN-NAAZ said...

Dilot >> no worries tak lama lagik ko laa.. nikmati saat dalam tunang nie.. hehehe..

tetiba aku teringat nama dilot nie bukan zaman kita taekwondo keR??