~us~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Birthday Tickers from WiddlyTinks.com

Friday, December 12, 2008

MY GA TEAM

Nie semua GA team.,. yg hebat2 berlaka..


Kak rowe.. dia jaga cnw..
kak jem @ KJ dia jaga kddi, ntt ..

kak saimah @ kak sae.. assistant pada kak rowe dan kj.. merangkap admin yg sgt cekap..

kak liza pon sama.. assistant yg sgt berdedikasi

huda.. our mastermind pasal finance GA.. sgt hebat dan menjadi rebutan ramai...

afifa hanom yg chantek.. dia jaga BT.. sgt berkerja keras.. :)

nie en hazril.. dia nie technical team.. walau dia bukan direct GA.. tapi dia manyak tolong GA.. hehehe especially on infra checking
nie adalah partner aku... jaga agent..

nie budak lawa.. nama dia jijie.. dia jaga semua spoc

nie manager aku pn rafidah.. skrg nie tgh cuti blajo.. ada kat german skrg..

nie manager spoc.. huh hebat tau dia.. nama dia pn saidatul @ kak nani..

last but not least.. my AGM.. the most person yg sgt sy respect dan dia sgt excellent bg saya.. dia umpama ERL dan saya umpama komuter.. huhuhu
yg tade dlm gambo nie abg zainol.. nnt try snap gambo dia ye...

1 comment:

filanastasia said...

kekasih 'atok : wah.. akhirnya.. dapat jugak aku berkenalan secara tak semuka dgn org² hebat kat opis hang yerk..